Hong Kong! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Hong Kong! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Hong Kong!

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

02 April 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Zo na een lange vlucht ben ik gearriveerd in het extreem drukke Hong Kong. In het vliegtuig heb ik 4 uurtjes geslapen. Ik wist niet dat er blauwe pillen waren waar je slap van wordt.

Eenmaal in Hong Kong had ik een probleem bij de bus. Je kon alleen contant betalen, na wat zoekwerk kon ik de bus betalen. Mijn koffer heb ik op het vliegveld achtergelaten. Hopelijk is het in goede handen.

Je komt hier de vreemdste dingen tegen op straat, rijk, arm, jong, oud, en vooral vreemde mensen. Op elke hoek van de straat vragen ze me of ze een pak voor me kunnen maken tegen een goede prijs. Ook nam een man me ergens mee naar toe in een hoog gebouw. Hij wou me een rolex verkopen. Hij opende een schuurtje met allemaal horloges met schade, van de vrachtwagen gevallen dus. Ik ben daar maar zo snel mogelijk weg gegaan.

Nu zit ik in een hokje van kleiner dan 1 bij 1 meter te internetten. Om 12 uur mag ik inchecken voor het hotel. Ik heb al een kijkje genomen. Ik denk dat zelfs de kinderen in Africa zullen klagen over deze kamers. Geen ramen, extreem kleine bedden en boven de wc hangt een douche. Dus dat wordt scheiten en douchen tegelijk! Misschien dat ik opzoek ga naar een degelijk hotel en anders is het maar voor 2 nachtjes in de armoede. Ik moet ook niet zo nauw kijken, dat doen de Chinezen wel!




  • 02 April 2012 - 07:34

    Bob:

    Kon je niet eens ff een mooi klokwerkje voor me mee nemen Jap!..
    Of moeten je nu Chinees noemen? :)

  • 02 April 2012 - 11:30

    Aalt En Reina.:

    Schijten is toch met een lange ij of ben ik gek? Zorg wel dat je voeten blank zijn inplaats van bruin, grapjas. Goeie reis terug.

  • 03 April 2012 - 04:53

    Ingritte Davelaar:

    Hallo jasper.
    Alles goed daar ja heel wat anders dan al die luxe bij je familie dan wardeer je het nog weer eens. Nou nog ff en dan sta je weer met beide benen op de grond in ons koude kikker landje. Tot snel xx

  • 03 April 2012 - 11:40

    Jasper:

    Zal kijken wat ik kan vinden Bob. En het Nederlands ben ik verleerd!

  • 03 April 2012 - 18:14

    Max:

    Jasper wel een beetje laat misschien, maar ik hoop dat je goed kunt slapen daar. En houdt iedereen in de gaten daar.
    Als je alles opkoopt daar kun je hier zo een juwelierszaak beginnen.

    Tot donderdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 40570

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: