Tot straks! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Tot straks! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Tot straks!

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

04 April 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Gisteravond ben ik uit geweest, ik kwam in een stripclub terecht. Het was er erg gezellig, ik was daar samen met een jongen uit india. In het begin kregen we veel vrouwelijke aandacht, later werden ze erg chagreinig. Voor 242 dollar konden we een lapdance krijgen. Een lady vroeg me: Do you like me? Ik reageerde Yes, and do you like me? Ze zei natuurlijk Yes. Mijn antwoord daarop was 242 dollar! Daarna ben maar naar de Ierse pub geweest.

Na een leuke avond stappen ben ik vanmorgen een restaurant op gaan zoeken. Ik heb nog nooit zo'n vieze keuken gezien. Ik bestelde er varkensnieren en varkenslever. Onbegrijpelijk dat het restaurant helemaal vol zat.

Vanmorgen ben ik ook even met de veerboot de stad in geweest. Ik kwam een Manchester United bar tegen, tijd voor een borrel dus. Toen ik af wou rekenen lieten ze me meer betalen dan op de menu kaart stond. Ik moest betalen voor de servicekosten. Ik sprak 2 personeelsleden hierop aan en ging in een hevige discussie. Ik zei laat dat geld maar zitten. Maar heb ze wel duidelijk gemaakt dat het unfair is!

Nu ga ik nog maar een keer uit eten, daarna kan ik inpakken en vertrekken naar de airport. Helaas, elke vakantie heeft een einde!

Tot straks!

  • 04 April 2012 - 06:56

    Aalt En Reina:

    Alvast welkom thuis.Goeie reis gewenst.Tot gauw..

  • 04 April 2012 - 18:24

    Max:

    Je zult wel thuis zijn als je deze reactie leest. Dat verhaal in die club vind ik toch wel erg sterk. We zien elkaar morgen op Schiphol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 2041
Totaal aantal bezoekers 40570

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: