Bijna Kerst! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Bijna Kerst! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Bijna Kerst!

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

18 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het is inmidcdels al een week geleden dat ik een verslag heb geplaatst. Dat wil niet zeggen dat ik het niet meer naar mijn zin heb. Ik geniet van iedere dag en met de vooruitzichten die ik heb wordt het alleen nog maar mooier. Dit verslag is wel getypt after a few Tiger biertjes, ik hoop dat het de kwaliteit niet zal verminderen.

Maandag heb ik mijn 'eigen' auto gekregen van Mary en Dennis, deze auto kwam vrij omdat de manager van Stahls(mijn werk) naar Italie is vertrokken.

Omdat het de hele week veel geregend heeft heb ik doordeweeks minder te doen gehad dan andere weken. Op Donderdag ben ik bij een Japanner wezen eten, er kwamen gelijk allemaal herinneringen naar boven van Tokyo. Gelukkig was de menu kaart dit keer wel in het Engels te verkrijgen.

Op vrijdag was de grote klus op het werk af, meer dan duizend t-shirts met 3 prints. De Prestatiebiertjes waren goed te drinken(Heineken). Daarna heeft Dennis me naar Kylie en Tim gebracht om naar de pub te gaan. Rond 7 uur waren we al in de pub. Er waren allemaal mensen van rond de 30, maar het was super gezellig! Alleen had ik op de WC een akkefietje omdat ik het licht uit deed terwijl er iemand op de WC zat. Rond 12 uur gingen Kylie en Tim al weer naar huis, maar om dat het net gezellig werd bleef ik nog tot een uur of 3 in de kroeg hangen.

Op zaterdagmiddag ben ik met Kylie en Mary even de stad in geweest voor wat kerstcadeautjes. Het regende hevig, in de verte kwam een stoet aan gelopen met zingende mensen. Drijfnat en ze zongen de hele tijd 1 liedje: hare hare chrishna, erg grappig om te zien. Die mensen hadden totaal niet door dat ze voor lul stonden en gingen tekeer als idioten.

Vandaag hebben we met de hele familie een kerstfeestje gehad. Iedereen had wat eten en een cadeautje meegenomen. Er werden nummers uitgedeeld, nummer 1 was degene niet niet kon ruilen en het meeste pech had. Ik begon met een handoek en niemand wou met me ruilen. Het kwam me niet slecht uit aangezien in maar 1 handdoek bij me heb. Jacob(3 jaar oud), Michelle en Clintons' zoon was verkleed als kerstman, hij deelde de cadeautjes uit.

Ik moet deze week nog 3 en een halve dag werken en dan heb ik vakantie. Donderdagmiddag gaan we met alle collega's naar de pub. Op Kerstavond komt Maarten(achterneef uit NL), ik heb hem nog nooit gezien. En Volgende week maandag gaan we voor 2 weken naar Mangawhai.

Cheeeeers!!!

  • 18 December 2011 - 09:25

    Ingritte Davelaar:

    Hallo Jasper,
    Ik zie het al one bigg happy familie.
    Ik vind het fijn om te horen hoe goed het met je gaat daar.
    Je vermaakt je zelf enorm en doet er weer veel ervaring op. Maakt dingen mee die hier misschien uit den boze zijn haha.
    Maar dat is iets wat bij jouw past.
    Ik geloof dat het een gezellige familie is maar dat er ook regels gelden of niet.
    Nu is dat voor jouw enorm goed haha en ben je daar ook zo weer aan gewend toch.
    Hee jongen een fijne kerst en geniet van je reis naar Mangawhai want voor je het weet zit je alweer op de helft.
    Veel plezier uitkijken en genieten dikke kus van ons allemaal xx

  • 18 December 2011 - 11:24

    Jeffrey D.:

    Een akkefietje :P haha nou jij had het over dat tiger bier ik sta hier in londen bij de bar (heel verrassend) een beetje van me af de kijken zie ik in zoon koelkast een paar bottles tiger beer staan ik tik gerrit aan en zeg dat drink japie ook altijd wij de hele avond aan dat bier gezeten ik vond het lekker gerrit gisteravond ook maar nu heeft die koppijn haha .

    Marijn maakt aankomende dinsdag een definitieve keuze wat die doet dus als alles goed gaat en de prijs zakt nog een beetje zouden we het nog kunnen boeken voor dat jij weg gaat naar Mangawhai ! Maar daat spreek ik je ongetwijfeld over !

    Vandaag nog een dagje londen en morge ook en dan gaan wij weer naar de parel van de veluwe ! Haha en gerrit vind het bier het niet lekker want die staat nu zowat te kokke boven de wc hah!

    Vriend veel plezier, spreek je snel !

  • 18 December 2011 - 15:38

    RJ:

    Leuk verslag weer, ook een leuke foto :)

  • 18 December 2011 - 15:46

    Wil Oosterink:

    Wat maak jij veel mee, Jasper.Wat een gezellige foto met Tante Alie in het midden. Het is ook wel een echt lief bloemkool vrouwtje. Dat word het een maandag zeker weer. Geniet er van, en ook met Maarten als hij komt. Die kan ook lekker de bloemetjes buiten zetten. Dat past wel bij jou. Heel veel plezier, en groetjes.

  • 18 December 2011 - 19:11

    Max:

    Ja Jasper,

    Ook hier is het bijna Kerst, ik hoop alleen dat het bij jou in Mangawhai beter weer is. Zo'n graadje of 25 is altijd wel lekker. Ook de tijd die je daarna in het verschiet hebt is natuurlijk geweldig. Een reis gelemaal alleen naar het Zuider eiland. Ik hoop en verwacht dat jij je daar ook weer goed zult vermaken. Ik hoop het in ieder geval. Fijne dagen toegewenst en tot gauw op skype.

    Groeten

  • 18 December 2011 - 19:26

    Marijn:

    Nice Japie! Mooie vooruitzichten en een leuke familiefoto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 40575

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: