Korte update - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

24 December 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Omdat ik het met de kerst erg druk heb en daarna 2 weken op vakantie naar Mangawhai ga is hier even een korte update.

Deze week was de laatste werkweek, met als afsluiting op donderdag een heerlijke kerstlunch in de pub. De biertjes smaakte ook als goud!

De komende 2 weken heb ik waarschijnlijk niet de mogelijkheid om op internet te gaan, ik hoop dat ik daar een internetcafe kan vinden. Als ik die niet kan vinden volgt het eerst volgende verslag op 8 of 9 januari.

Op 14 Januari vlieg ik naar Christchurch, nu hoor ik dat er gisteren een aardbeving is geweest en er volgen de komende dagen of zelfs weken nog naschokken. Dennis zegt dat hij er nooit van zijn leven zal slapen vanwege het gevaar voor aardbevingen. Ik start mijn reis daar en blijf er voor 1 of 2 nachten. Ik hoop dat er nog hostels overgebleven zijn.

Vanaf 14 januari kunnen jullie weer veel verslagen lezen, ik denk dat dan de beste verslagen zullen komen. Dit omdat ik iedere dag fantastische dingen ga doen.

Ik wens iedereen een goeie kerst en een heel gelukkig nieuwjaar! Ik stap 12 uur eerder het nieuwe jaar in dan jullie.

Cheers!




  • 24 December 2011 - 08:32

    Hermien.:

    Hoi Jasper, maak je maar niet te veel zorgen over die beving. Eerst nog Kerst en Nieuwjaar en natuurlijk nog je verjaardag. Hele fijne dagen en een goed begin van 2012. gr

  • 24 December 2011 - 08:55

    Aalt En Reina:

    Hoi Jasper, we willen je even fijne dagen wensen en een heel goed 2012. Je geniet in ieder geval wel. Houden zo. Tot horens.

  • 24 December 2011 - 10:56

    Max:

    Hallo Jasper,

    Donderdagavond, voor jou vrijdagmorgen hebben we nog geskyped. De volgende morgen hoorde ik het nieuws over de aardbeving in Christchurch. Gelukkig niet zo erg dan de vorige keer. Eerst maar even fijn op vakantie en daarna veel plezier tijdens het bagpacken. En we hopen erop dat het daar allemaal rustig zal blijven. Geniet ervan fijne Kerstdagen en een heel fijn en gezond 2012.

  • 24 December 2011 - 11:34

    Ingritte Davelaar:

    Hallo lekker ding ook vanaf oze kant een hele gezellige kerstdagen en een gezond maar zeer spetterend 2012 Merry Christmas ho ho ho xxx

  • 01 Januari 2012 - 12:59

    Jolanda En Gijs :

    Jasper, ook van je achterbuurtjes alle goeds voor het nieuwe jaar en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 40570

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: