ten Wolde in top vorm bij Waitemata AFC - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu ten Wolde in top vorm bij Waitemata AFC - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

ten Wolde in top vorm bij Waitemata AFC

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

26 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Het weekend zit er alweer op, het tijdsverschil met Nederland is nu een uurtje minder dan voorheen: 11 uur later dan in NL. Dit betekend ook voor mij dat Nederland dichterbij komt. Donderdag over een week ben ik alweer te vinden in Voorthouse(n) aan de John the Hunter road 48-1.

Vrijdagavond ben ik weer naar de rugby game van de Blues Auckland geweest, net als de vorige keer viel de beslissing in de laatste minuut en gingen the Blues weer ten onder.

Door de Nederlaag van the Blues moest ik zelf maar het goeie voorbeeld geven. Zaterdagmiddag om 3 uur was de kick off van mijn voetbalwedstrijd: Fencibles united AFC - Waitemata AFC. We wonnen knap met 5-3 in een wedstrijd waar onze verdedigers erg matig presteerden. Zelf heb ik een erg lekkere wedstrijd gespeeld met 3 assists en 1 goal. Ik had bijna een tweede doelpunt, maar doordat mijn medespeler de bal op de lijn toucheerde kwam het doelpunt op zijn naam en kreeg ik de assist op mijn naam.

Op zondag ben ik in een groot aquarium geweest, daar zwommen onder andere reusachtige(huge) haaien(sharks). Het was leuk, maar het dolfinarium is toch beter. In de middag zijn we naar Murriwhai beach geweest, hier is de wildste zee van New Zealand. Ook waren er honderden prachtige zeevogels te zien.

Vandaag(maandagmorgen) ben ik om 7 uur naar 'tante Alie' geweest om op BVN studio sport te kijken. Vol spanning zat ik Ajax-PSV te kijken, ik heb er natuurlijk erg van genoten.

In mijn laatste week ben ik nog erg druk. Ik ga nog 3 of 4 keer voetballen, hopelijk 2 wedstrijden. Morgen ga ik op bezoek bij 'tante Beb' in Hamilton, waar ik een zal overnachten. Donderdag is de planning im naar de dierentuin te gaan.

Ook het laatste weekend zit bomvol leuke dingen. Afscheidsfeestje op het werk, Voetbalwedstrijd en op zondagmiddag nog een barbeque met Dennis en Mary, de kinderen en de kleinkinderen. Of misschien beter gezegd Mum, Dad, my sisters, brothers in law and the kids. Ik kijk erg uit naar alle leuke dingen die gepland staan, maar ik heb een hekel aan afscheid nemen. Mijn vliegtuig vertrekt volgens het vluchtschema op 1 april 23:59 uur. Dit is geen grapje want 2 april ben ik weer een stap dichter bij huis, en 'dichtbij' Marijn. Na 2 nachten(3 volle dagen) Hong Kong ben ik weer 'thuis' in Nederland.

Ik ga Nieuw Zeeland nog meer missen dan dat jullie mijn verslagen gaan missen! Gelukkig heb ik de foto's en de verhalen nog, ook heb ik hier een goeie familie en veel vrienden. En niet te vergeten nog 1 prachtige week om goed te genieten.

Goodbye!

  • 26 Maart 2012 - 07:17

    Jeffrey D,,:

    Ik ben zoo reteblij dat je over iets meer dan een week weer bij ons ben ! Haha

  • 26 Maart 2012 - 08:43

    Jasper:

    Ja, lekker op vakantie naar Voorthuizen! haha

  • 26 Maart 2012 - 11:47

    Aalt En Reina:

    Hoi Jasper, de papieren zakdoekjes zijn onderweg. Weet niet of ze op tijd aan komen. Toch vinden we het best fijn als je weer gewoon terug bent. Geniet nog even en tot vogende week.

  • 26 Maart 2012 - 14:11

    Marijn:

    Jappie,

    Leuk verslag, ondanks dat ik het meeste al gehoord had via Skype!

    Helaas zit je avontuur er alweer bijna op daar, maar probeer er nog maar even vollop van te genieten.

    Ook jammer dat we elkaar niet kunnen zien in Hongkong volgende week. Als je zin, tijd en geld over hebt, ben je natuurlijk van harte welkom hier. Ik moet morgen even sleutels bij laten maken, omdat van 't weekend mijn jas gestolen. Als je langs wilt komen, laat ik voor jou een setje extra sleutels bijmaken ;-)!

    Enjoy your last days and see you in a few months!

  • 27 Maart 2012 - 06:24

    Max:

    Het meeste hebben we gisteravond, voor jou vanmorgen via skype al besproken. Maar ook ik wil je nog een fijne laatste week toewensen en een prettige reis. Hopelijk met veel avontuur in Hong Kong.

    Groetjes your Dutch Dad

  • 27 Maart 2012 - 08:38

    Joyca Druijff:

    Hee Jasper!
    Geniet van je laaste weekje!

    X vanuit Lisboacity.

  • 28 Maart 2012 - 08:29

    Maarten:

    Geniet er nog maar even van! Zal wel lastig worden volgende week om je weer aan het nederlandse klimaat aan te passen!

  • 28 Maart 2012 - 13:08

    Marjan:

    lekker op vakantie naar voorthuizen... en dan binnenkort weer terug naar NZ???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 40573

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: