Een dag voor de rondreis! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Een dag voor de rondreis! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Een dag voor de rondreis!

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

13 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Maandagmorgen(zondagavond in NL) toen ik wakker werd hoorde ik het droevige bericht dat Michel Kraay overleden is. Maandag is een zwarte bladzijde van mijn dagboek. Ik zag Michel als een vriend, voetbalmaatje en een voorbeeld voor velen! Ik wens iedereen die hem gekend heeft heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet!

Zo hard als het leven is, het leven gaat door. Het blijkt ook maar weer dat je moet genieten van je leven. Het is voor mij ook een heel mooi vooruitzicht om morgen (zaterdag 14 januari) naar het zuidereiland te vliegen. Ik land 18.50 locale tijd in Christchurch.

Omdat er steeds zware aardbevingen in Christchurch zijn, zijn er veel hostels gesloten. Ik kreeg deze week de volgende mail van een hostel die gevestigd is in het stadscentrum:

Hi Jasper
Sorry we are closed due to earthquake damage
Cheers
Brent

Ik ga morgen met mijn Backpack naar Christchurch en ik zie wel wat me te wachten staat. Vanwege het aardbevingsgevaar heb ik al wel een busreis geboekt verder naar het zuiden. Op zondagmorgen 9.00 uur verlaat ik Christchurch alweer om naar Twizel te gaan(zie google afbeeldingen). In het zuidereiland ga ik voor onbepaalde tijd rondtrekken en ik zie wel of het schip strand! Jullie kunnen mij natuurlijk blijven volgen op deze website. De mooiste verhalen moeten nog komen dus.

Door deze rare week heb ik weinig beleeft. Gisteren ben ik wel gezellig een dagje naar Hamilton geweest naar tante Beb. En 's avonds ben ik wezen eten bij tante Alie. Daar kun je Nederlandse TV ontvangen via BVN. Het grappige was dat Ali B op tv was. Ik zat aan tafel met de Nieuw Zeelandse Ali B: Alie Bettink.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn reis!!


Cheers!

  • 13 Januari 2012 - 05:50

    Fam Duits.:

    Ha jasper. Ja erg heftig hoor. Sterkte er mee. Liefs van ons

  • 13 Januari 2012 - 05:57

    Ingritte Davelaar:

    Ja jongen zo zie je maar weer het maakt tegenwoordig niets meer uit of je 23 jaar oud bent of 80 . Dus geniet van alles wat je daar ziet. Doe voorzichtig met rond trekken en kom heelhuids weer terug. grtjes xx

  • 13 Januari 2012 - 08:06

    Marijn :

    Hi Jappie! We hebben van de week al veel geskypet, maar ik wil je toch nog even heel veel plezier wensen met rondtrekken.

    De volgende keer als we weer skypen, zit ik als het goed is in China voor een half jaar.

    Voor de trouwe volgers die Jasper op de voet volgen:
    - Ik ga ook een dagboek bijhouden en probeer daarop net zulke leuke verhalen als Jasper te schrijven, dus volg mij op www.marijntenwolde.waarbenjij.nu. Volgende week schrijf ik mijn eerste verslag voor vertrek.

    Om op de hoogte te blijven kun je links onderin op de website bij ''blijf op de hoogte'' je e-mailadres invullen en zal je bij elk nieuw verslag een melding ontvangen.

  • 13 Januari 2012 - 09:43

    Hermien Schut:

    Ja dan zie je maar weer hoe kwetsbaar je bent, en dat niemand hier vat op heeft! Geniet van je reisje en pas goed op jezelf. xx

  • 13 Januari 2012 - 12:52

    Fam Groenevelt:

    ja sterkte ermee probeer toch van alles te genieten we lezen steeds je verslagen via via maar dit is wel heftig voor je
    groetjes adwout dikkie en de fam

  • 13 Januari 2012 - 13:23

    Aalt En Reina.:

    Hoi Jasper, ondanks het vervelende bericht moet je toch wel gaan genieten hoor. We gunnen het je.Nog even en dan heb je een chinese broer. Gaan we ook volgen. Groetjes van ons en tot horens. Aalt en Reina.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 40579

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: