Mijn rondreis is begonnen! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Mijn rondreis is begonnen! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Mijn rondreis is begonnen!

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

16 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Afgelopen zaterdag ben ik van Auckland naar Christchurch gevlogen, na een erg turbulente vlucht was ik blij dat ik op 'veilige' bodem was. Helemaal veilig was het aan de grond niet. Eenmaal ik Christchurch zag ik de ravage van de aardbeving. Ook 's nachts waren er hevige aardbevingen, het kwam zelfs in het nieuws. Na een avondje stappen daar, heb ik niks van de aardbeving meegekregen. Wel voelde ik de volgende morgen mijn bed schudden. In de pub kwam ik all black(rugby team nz) captain Richie Mccaw tegen, ik heb een taxi heen en weer gepakt om mijn camera te halen en ben met hem op de foto gegaan. Anders willen ze me niet geloven in NZ.

Op zondagmorgen ben ik vanuit Christchurch in zuidelijke richting vertrokken naar Twizel. De bustour was echt super mooi, het noorder- en het zuidereiland lijken twee totaal verschillende landen. Een prachtig bergachtig gebied. Op de toppen van de bergen zie je de sneeuw liggen. Helaas was de bustour naar mount Cook volgeboekt. Aangezien er verder weinig te beleven is in Twizel, pak ik zo meteen (Maandag 14 januari in de middag) Mijn bus naar Queenstown. Ik heb bijna geen internet tegoed meer, dus de rest moet ik jullie de volgende keer vertellen in het verslag.

Ik kan niet inloggen op mijn webstite momenteel. Daarom plaatst Marijn mijn verslag. Dankjewel broertje!

Groetjes vanuit de Alpen! Of is het Nieuw Zeeland??

  • 16 Januari 2012 - 06:40

    Ingritte Davelaar:

    Jasper jongen wat ben jij een ondernemer. Ik vind het moedig van je. Veel plezier en een goede reis verder. Grtjes

  • 16 Januari 2012 - 08:38

    Nick:

    Nog steeds naar je zin lees ik! Gefeliciteerd nog met je verjaardag jonge.

  • 18 Januari 2012 - 14:55

    Groen:

    Mooi om steeds te lezen dat je het zo naar je zin hebt kerel! Natuurlijk moet ik je nu wel vragen om die foto met McCaw te plaatsen, anders gelooft niemand in Nederland je :) Heel veel plezier daar nog en doe voorzichtig met al dat getril daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 40577

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: