Terug op het noordereiland! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Terug op het noordereiland! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Terug op het noordereiland!

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

05 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Gisteren ben ik met de veerbood naar het Noordereiland gevaren. Om 10 uur in de morgen vertrok de boot vanuit Picton naar Wellington. De cruise duurde ongeveer 3 uur. Het schip was gigantisch groot inclusief restaurants en game room.

Eenmaal in Wellington zag ik dat iedereen op straat verkleed was, het leek wel carnaval. Het was een groot feest vanwege de rugby sevens. Na het inchecken in het hotel ben ik ook opzoek gegaan naar een outfit. Ik had een mooie cowboyhood en een grappige onderbroek gekocht. Tegenover het hotel is een supermarkt, na de nodige biertjes ingeslagen te hebben kon het feest beginnen. Bij het hostel was het al erg gezellig met ieren, engelsen en een duitser.

Later op de avond mocht ik veel kroegen niet meer in wegens dat ik alcohol op had, best vreemd! Overal op straat en in de kroegen was lawaai, en een leuke bijkomstigheid was dat New Zealand de finale gewonnen heeft. Ik heb van de wedstrijd zelf niks gezien.

Vanmiddag toen ik nog een nachtje extra wilde bijboeken voor het hotel(uitcheck tuesday) begon de dame achter de balie erg hard te lachen. Toen ze me vertelde dat ik vannacht in haar huis gelopen was(waar de deur nog open stond) kon ik er zelf ook wel om lachen.

Mijn planning is dus om Dinsdagmiddag de bus te pakken naar Napier(eastcoast), daar arriveer ik 's avonds pas.


Veel plezier met sneeuwballen gooien!

  • 05 Februari 2012 - 05:39

    Marijn :

    Ni Hao ouwe zuuperd,

    Veel plezier nog met de laatste paar dagen rondtrekken en je laatste 2 maandjes in Nieuw Zeeland!

  • 05 Februari 2012 - 08:52

    Aalt En Reina:

    Hoi Jasper, heel vreemd, niet meer de kroeg in omdat je gedronken had. Vanaf nu gewoon water. O K?Veel plezier nog daar.

  • 06 Februari 2012 - 14:01

    Freek En Wil:

    Lekker feesten met dat mooie weer. Bij ons is carnaval in de sneeuw. Wat maken jullie beiden toch veel leuke dingen mee. Ga zo door. Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 40581

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: