Napier en morgen naar.....? - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu Napier en morgen naar.....? - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Jasper Wolde - WaarBenJij.nu

Napier en morgen naar.....?

Door: jaspertenwolde

Blijf op de hoogte en volg Jasper

08 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Napier

Na de geweldige feestjes in Wellington heb ik deze stad met pijn in mijn hard ingeruild voor Napier. Gelukkig is Napier ook heel gezellig en het is aan zee.

Vanmiddag ben ik naar de kapper geweest in Napier. Toen ik een kapperszaak binnenliep met stuk voor stuk mooie vrouwen en haircutting voor 9 dollar(4 euro) werd ik erg vrolijk. Helaas zat alles vol en moest ik naar de concurrent die 30 dollar vroeg.

In de kapperszaak trof ik een soort van Gerard Joling aan. Hij vertelde me dat hij 3 keer in Amsterdam geweest was. Ik kon al wel raden dat het niet voor een voetbalwedstrijd was. Dus ik hoefde niet te vragen of die de roze bootjes voorbij had zien komen. Ach ja knippen kon die wel, mijn haar is nu erg kort(lekker met dat warme weer!). Al met al ben ik blij dat mijn prachtige bos konthaar bespaard is gebleven.

Morgen verlaat ik Napier, ik probeer dan te liften naar Taupo of Rotorua. Mijn volgende activiteit is Raften, in Rotorua is dit mogelijk vanaf een waterval van 5 meter hoog, good fun! Ook ga ik nog gijsers en lava en zwavel bewonderen.

Cheers mates!!!

  • 08 Februari 2012 - 06:03

    Ingritte Davelaar:

    Hallo Jasper.
    Het gaat prima met je zo te horen.
    Lekker kort koppie jammer dat je geen foto geplaatst heb wilde graag die ondeugende kop van je wel eens zien :(
    Nou je vooruitzichten klinken leuk.
    Alleen doe voorzichtig jongen met dat raften. Verder heel veel plezier daar en geniet ervan. We blijven je volgen :) grtjes xx

  • 08 Februari 2012 - 15:17

    Yvette Bruijnes:

    Hoi Jasper,

    Nog een tip van een NZ fan..

    Als je verder naar het noorden gaat,
    maak een mooie tocht door het Tongariro National park een wandeltocht van 8 uur, langs een vulkaan, deze kan je ook beklimmen en is gebruikt in de film de Lord of the Rings (natuurlijk!!) was echt schitterend. Cape Reinga is ook de moeite waard, het noordelijkste puntje van NZ. Je kan daar met een board van de zandbergen af racen.

    Groetjes Yvette


  • 08 Februari 2012 - 17:58

    Max:

    Hoi Jasper,

    Met je korte koppie, gelukkig heeft Gerard de rest laten zitten, zul je wel erg snel gaan met het raften. Veel plezier nog verder. We blijven je volgen en zijn erg benieuwd naar al jouw foto's. Maar je kan natuurlijk niet alles plaatsen. Zullen we toch moeten wachten tot begin april.

    Xxxjes uit Voorthuizen

  • 09 Februari 2012 - 07:55

    Oma Ten Wolde:

    ha die jasper
    wat een prachtige avonturen beleef jij.
    ik zou wel eens om een hoekje willen kijken.
    geniet ervan.
    liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Actief sinds 15 Okt. 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 40574

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 05 April 2012

New Zealand

01 November 2011 - 05 April 2012

Auckland

01 April 2012 - 05 April 2012

Hong Kong

Landen bezocht: